Translate Eektro&GSM

sobota, 12 kwietnia 2014

Samsung Galaxy Trend Plus

Witam po kolejnej z resztą, bardzo długiej przerwie.
Chciałbym opisać dzisiaj telefon, który nie dawno dostał mój kumpel, dał mi go na kilka dni, więc teraz przyszedł czas na opinię.

Dane techniczne:


Dane telefonu Samsung GT-S7580

W mojej ocenie sprawuje się nieźle, jak na swoją cenę. Dwurdzeniowy procesor o taktowaniu 1.2GHz nie jest słaby, na pewno lepszy niż posiada mój LG L5, który teraz, po roku użytkowania troszkę zaczyna się ścinać...
Nie testowałem na nim aplikacji, ale wydaje mi się, że przy gracz 3D nie poradzi sobie - tak tylko przypuszczam, ale jak będzie na prawdę to nie wiem...
Co tu wiele mówić... jeden z lepszych smartfonów w takiej cenie (400-500zł) - idealny dla pracowników biur, którzy potrzebują stałego dostępu do poczty elektronicznej czy ważnych dokumentów tekstowych.

Polecam :)  
 

3 komentarze:

  1. Zastanawiałam się nad kupnem, po pańskiej oceniebjestem już pewna.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog, czekam na wiecej takich postow ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie ;)

    Zapraszam też na:
    http://www.opoplus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń